No Talent Cartoons
This is the place for lame cartoons and even more lame 'talent'. Not recommended for talented people.
sexta-feira, 10 de setembro de 2010
I will start using photoshop to draw. But I have to practice a little bit first.
Meanwhile I leave you with lame paint.
\0/ Goobyers!
Nenhum comentário:
Postar um comentário
Postagem mais recente
Postagem mais antiga
Página inicial
Assinar:
Postar comentários (Atom)
Nenhum comentário:
Postar um comentário